Alla inlägg den 15 september 2011

Av Camilla - 15 september 2011 21:16

Hoppas så klart på en god natts sömn, det verkar dock inte så lovande, Alexander har redan vaknat 1 gång och grinat som bara den, men han åt iaf en halv flaska välling, han låg och hostade nu för en stund sedan, men förhoppningsvis somnade han om. Han har varit lite smått hängig hela dagen plus att han har lite ögoninflammation, Vincent hade det förra veckan fast hans var mycket värre.Annars idag har jag varitvoch tittat på ett hus med mamma och Jörgen,jätte fint och mysigt var det.Efter det åkte vi på ica, sedan hem hit och åt lunch, blev en sen lunch så Krister fick äta middag själv.När Krister ätit färdigt så tog jag med Alexander och Eddie på en promenad, den blev kort då det blåste spik ute..... Brrrrr Resten av kvällen har jag målat och tittat på tv, nu ska jag sova och hoppas att denna natt blir bättre.

Av Camilla - 15 september 2011 07:34

Jag är uppe i alla fall, men fy vilken jobbig natt, Alexander var vaken och grinade hur många gånger som helst, han var kokhet vid 1 tiden, då fick han en alvedon, somnade men vaknade vid 3 igen, åt en hel flaska välling, sedan var han så övertrött, grinade och grinade, inget hjälpte, då använde jag det som alltid brukar fungera, dvs vänta 5 minuter, gå dit, vänta 5 minuter osv. På 10 minuter så sov han, hörde honon igen vid 4.30 men han somnade om själv, sedan strax före 7 var det dags att kliva upp, jag har iaf inte haft lika ont i huvudet inatt, har haft det i flera dagar, men ont i halsen har jag, lite mer än igår känns det som :-(Igår var Vincent på sin första bamsegympa, han var lite små blyg först, men efter ett tag så sprang han runt som bara den, hoppade, hängde i ringar osv, han verkade tycka att det var väldigt roligt i alla fall.Nu ska jag ta och duka fram frukost, får se om mamma och Jörgen kommer idag, de ska eventuellt titta på ett hus.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards