Alla inlägg den 19 september 2011

Av Camilla - 19 september 2011 21:35

Har jag inte gjort så där jätte mycket, har målat lite på en hylla medan Vincent var på dagis, druckit kaffe med Bettan, annars har lillen tagit en massa tid, han har varit väldigt gnällig och missnöjd idag, inte riktigt pigg fortfarande, lillgubben, inatt vaknade han flera gånger, en gång hade han lyckats fasta med armen inne i pyjamasen... haha det såg lite roligt ut, men han blev så arg.


Hoppas verligen att han börjar sova bra snart igen, jag är så trött, är väl därför jag får ont i huvudet hela tiden.


Nu ska jag strax  ta och krypa ner, sov så gott!

Av Camilla - 19 september 2011 21:30

Nu sitter jag här och funderar lite över mitt akvarium, har testat vattnet idag, ett värde, KH(karbonathårdhet) är lite lågt, PH värdet ligger lite högt, jag ringde Arken i Birsta och frågade vad de rekommenderade, de rekommenderade ett medel som stabiliserar PH värdet, får hoppas att det hjälper, har inte haft ett enda alger sedan jag skaffade akvariet, det känns inte riktigt normalt.


Har även haft en hel del fiskar som dött, de senaste två som dog såg inte sjuka ut eller något.


Hoppas att det blir bättre av detta, annars får någon som kan gärna komma med tips på vad jag ska göra.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards