Alla inlägg den 18 september 2011

Av Camilla - 18 september 2011 08:44

Inatt har jag sovit jätte bra, så skönt då jag eller Krister också har sovit dåligt väldigt länge, sedan har Alexander sovit dåligt ett tag då han inte varit pigg, men inatt så sov han som en stock.


Igår var vi och hälsade på Maj-Lis och Sven-Erik, Maj-Lis fyllde 75 år så det blev go fika och en massa surr, jag och Frida var bort på en loppis som Bettan och några flera hade, de hade haft så lite folk så de hade redan plockat ihop allt, vi var på en till loppis på Remsle, men det var inget där av intresse.


Efter det var det lugnt resten av dagen, käka middag, myste med barnen i soffan, Vincent fick sitt efterlängtade lördagsgodis, sedan när de lagt sig målade jag spegeln en gång samt en hylla, tror att spegeln är klar nu, ska kika på den i dagsljus så syns det om det skiner igenom.


Nu ska jag kolla på heltäckningsmatta, är sugen att lägga i Vincents rum, det är så kalla golv där, det är för att det är ett klickgolv med riktigt dålig kvalité tror jag, läste att det går bra att lägga heltäckningsmatta direkt ovanpå,  ska kika runt vad det kostar.


Vi har satt in ett el element så länge så att han inte fryser på natten, lillgubben.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards