Alla inlägg den 5 september 2011

Av Camilla - 5 september 2011 11:57

Jo igår var pappsen och farmor här och hälsade på, vi tog en fika när de kom, sedan åkte vi till Långsele för att möta upp de som ville köpa barnvagnen, så nu är den såld, ska jag bara hitta en ny mindre vagn tänkte jag, har hittat en i Sundsvall men hon har inte svarat än.


Efter det åkte vi in till stan så att farmor fick strosa på MM, köpte lite smått och gott, en ostkupa bla, Vincent och Alexander fick varsin leksak av foffa, alltid uppskattat, sedan upp till Nipan för att äta, gott var det, tack så mycket för det pappsen :-)


Jag fick lite lingon av farmor igår också, hon hade även köpt tjocksockar till barnen, tack tack.


Idag så är Krister hemma från jobbet, han hade feber inatt, tror han har det nu också, han var så frusen,  han ligger och sover, Alexander sover också, Vincent han är på dagis.


Jag funderade på att gå ut och sätta jordgubbsplantorna som vi fick av Maj-Lis, men det regnar så mycket så jag tror jag hoppar det just nu.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards