Alla inlägg den 23 september 2011

Av Camilla - 23 september 2011 18:28

Är jag och barnen, vi tar det bara lugnt, har varit ner på Hammarn och kikat lite idag, vi blir kvar här över helgen tänkte jag.


Vincent har inte varit på sitt bästa humör, växlat mellan att vara dum men sin lillebror och att grina själv, ja inte hela tiden men mycket idag, båda två har gått och lagt sig nu, Alexander har bara sovit en liten stund idag då han vaknade efter att bara ha sovit en stund.


Förresten så sov Alexander hela natten inatt, han vaknade vid 6.20, så länge har han aldrig sovit förut utan att äta, skönt, hoppas att det kanske vänder så att vi får sova normalt på Sandsmovägen, men jag vågar inte hoppas alltför mycket, han var inte särskilt hungrig imorse, åt litegrann, lade sedan tillbaka honom i sängen, men han somnade inte utan låg mest och småpratade, när vi kom in(jag och Alexa sover ute i stugan) vid 7.15 sov Vincent fortfarande, han vaknade en kvart senare ca.


Nu ska jag kika lite på nätet, sedan bara slappa framför tvn.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards