Alla inlägg den 4 september 2011

Av Camilla - 4 september 2011 07:22

Nu så är jag uppe, vet inte om jag är så vaken... men iaf, Alexander sov sig genom natten igen, vaknade vid 5, då gav Krister honom en flaska välling och en ny blöja, men efter det låg han bara och lekte och hade sig, efter att jag varit dit två gånger så somnade han om, då började Vincent leva om här nere, gick ner och sade till att det fortfarande var natt ;-) Han ville först kliva upp, men jag lade ner och stoppade om honom så då sov han nu till 7 iaf.


Idag är det tänkt att pappsen ska komma, vet inte om min farmor kanske kommer också, vi ska iaf ut och äta, det var en tjej som ringde på vagnen igår också, hon vill köpa den, jag ska möta henne i Långsele idag om hon inte ångrat sig då, det är perfekt om hon köper den, då kan vi köpa en mindre vagn också kan jag beställa min nya akvariebelysning, det kommer att bli stor skillnad på ljuset, garanterat.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards