Alla inlägg den 16 september 2011

Av Camilla - 16 september 2011 14:23

Det är roligt att hitta på något med barnen så jag tog med dem på öppna idag, Vincent som var lite blyg förra gången lekte som bara den, åkte ruschkana och busade en massa med Wille, jag satt och surrade med Lena och Bettan.


Efter det åkte jag på Ica då jag glömde att köpa kaffe igår, sedan var det bara hem och lägga lillen, han var så trött, han sov bara en timme, sedan vaknade han och grinade som bara den, tog ner honom, gjorde gröt, men han ville inte ha, gjorde en flaska välling, han drack bara nån klunk, sen ville han inte ha, han lekte en stund på golvet, sedan bara grinade han,  gav honom en alvedon då han kändes varm, sedan fick han krypa ner i sängen, han sover fortfarande, hoppas att han sover bra inatt, jag har sån huvudvärk fortfarande, troligen för att jag sovit så dåligt.


Nu har jag grundmålat klart en liten hylla medan Vincent sitter och leker med lera, sitter och funderar på vad vi ska äta, känner mig inge sugen att laga nån mat idag, blir nog bara nåt enkelt.





Av Camilla - 16 september 2011 06:44

Har det varit, Alexander har inte varit vaken lika mycket, ont i huvudet har jag däremot, ska ta och kliva upp ur sängen och pallra mig ner och ta en ipren. Får se om det blir öppna förskolan, har inte bestämt än.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards