Alla inlägg den 11 september 2011

Av Camilla - 11 september 2011 07:09

Jag glömde att skriva det förut, i förrgår ställde han sig upp för första gången, mot en skivväska som låg på golvet, lillgubben börjar bli så stor, han blev hela 9 månader den 2 september. Annars då? Jo jag känner mig knappt vaken, längtar efter att vara barnledig och få sova. Har sovit dåligt i en hel vecka, Krister för att han fortfarande är sjuk och jag för att han vänder och vrider sig så mycket att jag har svårt att sova.Igår då? Jo då var jag duktig och satte nya tätningslister överallt här på nedervåningen, så nu är det fixat, efter det så tog jag med mig lillen in till stan, var på fresks och köpte en ny fönsterhake, ska byta den idag då det kommer in en massa kall luft i tvättstugan då den haken är trasig.Efter fresks var jag ner på Lindex, köpte tre par mjukisbyxor och t-shirtar till Vincent, sedan tog jag en kaffe hos Linda innan jag åkte hem och åt god lövbiff som Krister lagat, sedan kom pappsen förbi och sade hejdå, han åker snart igen, kommer att sakna dig pappsen.Han var snäll och köpte en säck salttabletter till mig så nu har jag tillsatt salt i akvariet som han på zoolefteå rekommenderade.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards