Alla inlägg den 20 september 2011

Av Camilla - 20 september 2011 19:24

Idag lyckades jag fånga in en musse pigg platy i rätt tid, det blev mellan 16-18 yngel, de är såååååå små och svåra att räkna, tror att hon kunde fått fler om jag låtit henne vara längre, men ynglen började simma upp så hon hann äta upp några, därför släppte jag ut henne.


Av Camilla - 20 september 2011 19:15

Har jag gjort, gick igenom allti i förrådet, hittade en overall till Alexander, men mamma sade att den var lite liten när de provade den på honom idag, Vincent behöver också ny overall, till honom blir det troligen en Didriksson då jag var så nöjd med den förra vintern, han var aldrig blöt eller kall, men billiga är de ju inte, mellan 600-700 :--


Annars har jag varit till tandläkaren idag, men jag lagade inget, två st tandläkare som var där idag tyckte att det inte behövdes, det var början till ett hål och det lagar de inte, den förra tandläkaren tyckte att det skulle lagas.... hmmm jaja, det blev billigt iaf, köpte en flaska med flourskölj så hela kalaset kostade 67:-


Efter det åkte jag på konsum för att köpa välling och lite annat, sedan upp på Ica för att veckohandla, vi ska prova det from nu, dvs att handla mat för en vecka i taget, annars så brukar vi handla jättemycket men då saknas oftast något när man ska laga, så då blir det en massa extrahandling, ni vet ju hur det är, man köper oftast något mer som man kanske inte behövde så väl egentligen.


Tack mamma och Jörgen som passade lillen idag, det var guldvärt, nu har jag äntligen fått teckna min frisktandvård :-)


Har haft besök av Bettan och barnen en sväng idag också, alltid lika trevligt, sedan så har vi plockat ihop i hela huset och dammsugit både uppe och nere, nu så har jag tagit mig en dusch och alldeles strax blir det halv åtta hos mig och kvällsfika.





Av Camilla - 20 september 2011 10:55

Har jag fått, kände redan när jag lagt mig igår, det kändes som skräp i ögat som inte ville försvinna, sedan när jag vaknade inatt så var det en massa var i ögat, både Vincent och Alexander har haft det, trodde att jag skulle slippa, men sån tur hade jag inte. Just nu sitter jag i väntrummet hos tandläkaren, mamma och Jörgen passar Alex, ska passa på att handla innan jag åker hem tänkte jag, skönt att få gå på affären utan barn ibland.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards