Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Camilla - 3 februari 2012 12:55

Nu har jag bakat en tredje kakjävel, dvs en misslyckad kaka, i detta fallet en sockerkaka, det var en gubbe hit igår och kollade på ugnen, mätte temperaturen, då visade den inget fel, men jag märkte nu att det är först när man ställer in något i ugnen som den inte orkar hålla temperaturen, något är alltså fel, jag ringde honom på en gång, han skulle föra frågan vidare till tillverkaren, jag tänker inte ge mig, detta ska fixas alternativt ge oss en ny ugn.


Annars tar vi det bara lugnt och gör mest ingenting idag, det är ju så kallt ute, Alexander har äntligen somnat, han verkade så trött så jag lade honom tidigare än jag brukar, men han bara lekte, ett tag skrek han, men nu så sover han.


Av Camilla - 3 februari 2012 07:46

Jag vaknade 7.05 av att Vincent kom upp, då kände jag mig faktiskt utsövd, vad skönt :-) Inte lika skönt ute -30 grader idag.... blir till att vara inne, brrrrrr!


Vincent hade förresten smugit sg upp inatt igen och lagt sig i fotändan på vår säng, jag bar ner honom, stoppade om honom och sade gonatt, det var inga problem denna gången heller, han somnade om och sov till nu imorse.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards