Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Camilla - 6 februari 2012 17:22

Har jag hållit på med idag, jag hann göra färdigt två längder, jag har alltså tryckt på dem, den tredje gör jag nog klart ikväll när barnen har lagt sig, om jag inte blir för lat :p


Annars har jag varit in till stan och handlat mat, på Fresks och köpt spik till dörrfodren samt tankat bilen, var till Bettan och tog en kaffe efter att jag hämtat barnen på dagis, sedan hem, fixa mat och alldeles nyss var jag ute på en kortare prommis och nu sitter jag här en stund.


Krister och Vincent har åkt in till stan en sväng för att hämta ett paket samt lämna tillbaks släpvagnen, kan vara roligt för Vincent att bara vara med pappa ibland.


Tror jag ska ta och sätta mig vid brasan en stund, är så frusen.






Av Camilla - 6 februari 2012 11:14

Jag brukar som sagt bokföra vikten på lördagar, men jag väger mig oftast varje morgon iaf :p Precis 2 kg har jag gått ner på en vecka, men det brukar mest bara vara första veckan, sedan brukar jag gå ner 0,5-1kg, antar att man tappar en hel del vätska från början.


Hur har jag gjort då? Jag har stenkoll på vad/hur mycket jag stoppar i mig varje dag utom på lördagar då jag äter helt fritt.


Det känns iaf väldigt bra och jag känner mig mycket piggare.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards