Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Camilla - 10 februari 2012 13:37

Att jag får ett jobb snart, jag blev idag uppringd av Nipsoft som vill att jag ska komma dit på måndag, jag vet inte riktigt vad jobbet innebär, tider etc så vi får se vad det blir :-) Hoppas att det är något bra och att de vill anställa just mig i så fall.


Annars så har jag och barnen varit på stan, först var vi på öppna förskolan och lekte, sedan blev det ica innan vi åkte hem, det var en mindre rolig upplevelse idag vill jag lova, båda barnen var trötta och tjuriga, Alexander kastade allt han kom åt på golvet och försökte ta sig ur kundvagnen, när jag sedan skulle betala så hae jag inte fört över tillräckligt med pengar, ja men lätt som en plätt tänkte jag,  har ju min bankapp i mobilen, men det fungerade inte, bankappen påstår att jag inte tillåter cookies, har aldrig sett detta meddelande förut, måste kolla upp vad det beror på. Det slutade med att jag fick ringa Krister som fick ordna med överföringen.


När vi kom hem var det bara att ge Alexander en flaska välling och stoppa ner honom i sängen, sedan åt jag och Vincent lunch innan jag packade upp och in all mat i kyl och frys, men nu så sitter jag och tar det lugnt en stund, har nyss pratat med pappsen som fyller år idag, stort grattis, synd att du inte var hemma, då skulle vi ha kommit med tårta <3 Kram!




Av Camilla - 10 februari 2012 07:21

Jag vet att det kan vara så ibland och det är då som många ger upp, men inte jag, när jag gick ner en massa kilon förut så stod vikten stilla i 2 veckor en gång, det är nog för att kroppen ska hänga med, bara att kämpa på. Vågen visar endast -100gr hittills sedan i måndags, imorgon får vi se vad det står, jag har för vana att bokföra vikten på lördag morgon.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards