Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Camilla - 11 februari 2012 19:23

Vilken härlig dag det har varit idag, vi invigde skoterpulkan och åkte upp till Sandsbäcken, där hade skoterklubben invigning av det nybyggda vindskyddet, de bjöd på kaffe och korv samt sålde hamburgare och dricka. Mycket folk var det också, skoj! När vi kom hem vid 1 tiden så gick jag in och lade Alexander, han slocknade direkt, väckte honom vid tre, sedan åkte vi och kikade hur Frida och Niklas har det, ett riktigt mysigt radhus bor de i nu.Innan vi åkte hem åkte vi på ica och inhandlade bullens pilsnerkorv och bröd som blev dagens enkla men goda middag.Nu sover båda barnen så då ska vi sätta oss framför tvn och må gott, trevlig kväll på er!

Av Camilla - 11 februari 2012 07:21

Jag har sedan förra lördagen gått ner 0,7 kg.

Av Camilla - 11 februari 2012 07:16

Jag gick och lade mig strax efter 22, då var jag jätte trött, somnade rätt fort, efter en stund, rättare sagt kl 23 vaknar jag, då ligger Vincent bredvid, Krister var hos grannen så jag märkte inte att Vincent kom upp i sängen, var bara att gå ner och stoppa om honom, sedan vid 1 tiden höll Alexander på att böka på, han blev tyst, smågnällde, blev tyst för att sedan strax efter 2 grina, då hade han bajsat, jätte trött och irriterad bytte jag blöja, sedan somnade han. 


Vid 4 tiden var det dags för Vincent att komma upp igen, denna gång gick Krister ner med honom, han protesterade inte, han har lärt sig att han inte får sova med oss i sängen, jag kan inte sova om han är där.


Vincent vaknade strax före 7 nu på morgonen, jag hade gärna velat sova längre, men men, hoppas att det blir bra väder så att vi kan åka ut med skotern.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards