Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Camilla - 15 februari 2012 13:10

Är dest mest hela tiden på Alexander idag, han sov inte ens en timme heller, äter nästan inget, sedan så är jag själv förkyld och jätte trött, behöver jag säga att jag är less??

Av Camilla - 15 februari 2012 07:21

Är jag, Alexander började att prata kl 1.30, vid 3 tiden gav jag upp och hämtade välling, men han åt bara litegrann, sedan pratade han lite till och somnade, jag vet inte vad han har fått för sig, han vaknar och ligger och pratar en massa, han blir jätte trött av det själv också märker jag eftersom han inte sover längre på morgonen heller, han vaknade vid 7-tiden och grinade som bara den, tänkte att han är nog hungrig, men han åt inge mycket nu heller, stackars Krister som skulle upp och jobba, han lär nog vara ännu tröttare, hoppas att Alexander slutar med detta snart, han har vaknat en eller ett par timmar efter att han somnat också och legat och pratat på.


Idag är barnen lediga från dagis, jag ska ha dem där imorgon istället då jag ska på rekryteringsträff, det var dagis förslag, det var snällt av dem.


Nu ska jag dricka kaffe och försöka vakna, har blivit förkyld också, det gör ju inte att jag känner mig piggare direkt.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards