Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Camilla - 17 februari 2012 16:28

Ja dagen är ju inte slut ännu men hittills har den varit så där, imorse tog jag med mig barnen och åkte på öppna förskolan, det var som vanligt trevlig, åkte direkt hem efter, Alexander satt och gnuggade ögonen redan på hemvägen, vid 11.40 ca fick han välling och lägga sig(som han alltid brukar när han är hemma) men inte skulle han sova, var upp en gång, då hade han bajsat, bara att byta, trodde att han skulle somna efter det men han bara lekte och busade, efter över två timmar gav jag upp så han har inte sovit någonting alls idag.


Känner mig besviken också att ingen har hört av sig angående jobbet som jag sökt, de skulle ringa idag, men ingen har hittills hört av sig, har väntat och väntat hela dagen, känns trist.


Sedan så ringde jag vårdcentralen imorse angående mitt finger som fortfarande har en knöl och gör ont när jag trycker, läkaren skulle ringa upp mig på tisdag, kan ju alltid hoppas att det har blivit bättre till dess.


Jaja jag ska inte klaga mer, men det känns som en mindre bra dag idag :-(


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards