Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Camilla - 14 februari 2012 11:07

Jag blev nyss uppringd och inbjuden att komma på rekryteringsträff på torsdag, det känns jätte bra, hoppas att det går bra resten av vägen också så att det leder till en anställning, hoppas hoppas, håller tummarna hårt.


Annars har jag varit in till stan en sväng idag, fixade blommor och vit choklad till älsklingen också  köpte jag godis till Vincent, han får normalt bara äta godis på lördagarna, men idag när det är alla hjärtans dag så tycker jag att han ska få något, Alexander får väl äta lite glass eller något istället, visst har han också smakat en godisbit vid något tillfälle, men han är lite liten och har inte så många tänder än ;-)


Var nyss ute och gick en promenad, men oj vad tungt det kändes idag, jag tror att det är en förkylning på g, jag brukar nästan aldrig vara sjuk, hoppas att jag är pigg och alert på torsdag så att man inte är jätte seg i huvudet, alvedon och ipren samt en massa kaffe brukar fungera i så fall ;-)


Nu ska jag göra i ordning en köttfärspaj, det blir dagens middag, tänkte passa på att göra den nu medan jag har lite energi kvar.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards