Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Camilla - 4 februari 2012 09:12

Oj vad internationell jag blev... haha iaf så brukar jag väga mig på lördagmorgnarna, det innebär att det inte har gått en hel vecka, men det gör inget, jag har hittills gått ner 1,5 kg och tappat 1 cm i midjan, jag brukar gå ner mer den första veckan, kanske en massa vätska? Annars brukade jag när jag körde på förut tappa 0,5-1 kg per vecka, det känns som en bra nivå.


Men idag är det lördag, det innebär att det är tillåtet att äta fritt, jag kommer att ha en sån dag i veckan och då just på lördagar, det känns bra :-)


Av Camilla - 4 februari 2012 09:08

Var det verkligen imorse, Alexander vaknade redan 5.30, först låg han bara och pratade, sedan blev han sur då ingen kom, till slut var det bara att kliva upp, Vincent sov till 7.05 precis som igår, han kom upp till oss vid 4.30, jag märkte det denna gång men orkade inte gå ner med honom på en gång, strax innan Alexander vaknade gick jag ner och lade honom i sin säng.


Kanske tur att jag eller vi ska jag väl säga klev upp, det var bara strax över 15 grader i köket, vi har höjt pannan och eldar för fullt, tro vad vi ska hitta på idag, känns inte som att man vill ta bilen någonstans i denna kyla, -35 var det när vi klev upp.... brrrrrr!


Iaf så håller jag just nu på att lägga i mer slingor i håret, hoppas att det syns mer denna gång.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards