Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Camilla - 1 oktober 2009 21:26

Jag köpte pampers blöjor idag, fick en rabattkupong så jag tänkte att jag måste ju prova dem, fick ju en provblöja förra veckan, det jag blev så impad av var att blöjan var så himla mjuk och följsam, jag som tyckte att Huggies var mjuka, men dessa är ännu mjukare. Liberos blöjor tex tycker jag känns så stela.

Av Camilla - 1 oktober 2009 21:19

Först åkte jag på affären och handla barnmat, blöjor osv sedan åkte jag ned på Kristers jonn för att hämta kortet så jag kunde tanka bilen, sedan bar det av ner på stan.


Träffade Therese L idag på stan, det var ju inte igår om man säger så, det var verkligen roligt, vi sa att vi ska kanske ta och försöka träffas i ramsele något framöver, vi hann ju inte surra så länge idag.


Var in på jysk och hälsade på fröken Masar en sväng också, var så länge sedan, var tar all tid vägen? jag tycker inte att man hinner träffa nån längre.


Köpte iaf en overall på Kappahl till Vincent, lägger en bild här nedanför på hur den ser ut.


Har även lämnat in mobilen på expert idag, den stänger av sig ibland, är nog något glapp i den, så nu har jag min gamla hederliga W810, den är pålitlig den :-) hittade en massa gammal musik i den, det är alltid lika skoj.


    





Av Camilla - 1 oktober 2009 12:39

Ska jag åka och köpa idag, han ska få den av sin farmor och farfar, tack så mycket =)


Har hittat en snygg på Lindex, men vi får se vilken det blir.


Vincent somnade när vi var ute och tränade med Eddie, han brukar inte sova den här tiden, men det spelar nog ingen roll, går nog bra ändå, han sover fortfarande, har sovit ca 40 min.


Han ska få käka när han vaknar sedan åker vi in till stan, måste ned på Kristers jobb och hämta kortet först och främst så att jag kan tanka, sedan blir det ner på stan.


Ska åka på ica/coop också, handla på ica, handla barnmat på coop, det finns mer att välja på där.


Imorgon är Krister ledig, då ska vi nog ner och hälsa på hans farmor och farfar innan de åker tillbaka till sthlm igen.



Av Camilla - 1 oktober 2009 12:33

Kicki som hjälper mig med Eddie åkte hem för en liten stund sedan, vi har suttit och pratat en massa om Eddie hur det har gått sedan sist, sedan tog vi en promenad bort mot macken där Eddie tycker att det är obehagligt, vi gick bort till postlådorna, sedan stannande vi och lekte en massa med Eddie med olika leksaker, han var som en helt annan hund, vi gick där igår för att jag var tvungen att posta ett brev, men då var han såååå stressad och svansen mellan benen, men med hjälp av leksaker och godis så gick det mycket bättre.


Det vi ska jobba med är sådana små saker, gå bort till detta ställe då och då och leka en liten stund, om det står något längs vägen som han är rädd för så ska Eddie gå så att jag och barnvagnen är emellan, samtidigt som vi endera leker med han eller kastar ut lite godis.


Hon tyckte också att vi ska göra lite övningar inne, lägga godis/leksaker på saker som han tycker är obehagliga, så det gjorde vi nyss med dammsugaren =)





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards