Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Camilla - 30 oktober 2009 18:57

   Ingela och Viktoria och deras vovve Heros kom och hälsade på idag, de hade med sig present till Vincent, han fick mössa, vantar och en jättemjuk och varm huvtröja, så fint, tack så mycket.


Vi fikade och surrade medan Eddie och Heros höll på att riva huset, kunde man tro iaf så som de sprang, brottades, hade dragkamp m.m, de är så söta ihop.




Av Camilla - 30 oktober 2009 18:51

Han verkar ha somnat redan, det gick ikväll helt utan grin, förut idag så grinade han en hel del innan han somnade, jag funderar på om det är så att han inte har varit tillräckligt trött när vi lagt honom de andra dagarna, han har varit vaken sedan 15-tiden idag och lade sig nu 18.30, då somnade han direkt, annars blir det ofta att han är vaken från 16 och lagt sig vid 18.30 eller 19, man får prova sig fram helt enkelt, han åt dock inte mkt välling ikväll heller, 80 ml, men man kan ju inte tvinga i han om han inte vill ha, han behöver kanske inte mer för tillfället.



Av Camilla - 30 oktober 2009 10:31

Fredag är veckans bästa dag tycker jag, även om jag är hemma hela veckorna så är det ändå något speciellt med fredagen, då vet jag att när Krister kommer hem så är han ledig sen i 2 dagar.


Idag har jag inte hunnit göra så mycket, tagit en promenad, stoppat i en tvättmaskin och just nu försöker jag få Vincent att sova, han har blivit så kinkig att lägga på dagarna, förut så behövde man bara lägga ner honom och ibland gå dit och ge nappen, men nu grinar han bara, vet inte om det har med tänderna att göra?

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards