Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Camilla - 4 oktober 2009 15:18

Det är vad jag har gjort idag, bakat bullar på en liter mjölk, blev väl ca 80-100 st, ha även bakat kokostoppar + drömmar, jag provade ett recept ur en bok som min mormor hade, men tyvärr blev de inte så bra, de sprack inget så som drömmar brukar göra, tror att det beror på att det inte var nån olja i receptet, jag smakade en och den gick ju att äta iaf, hädanefter blir det iaf receptet som jag använt förr.


Nu har jag nyss duschat, skönt, ska snart käka middag, kotletterna ligger i ugnen och blir möra och fina =)


Svärmor ringde nyss, hon hade köpt en sån nappflaska som jag är ute efter, jag frågade igår om hon hade lust att kika in på babyproffsen och det gick bra, kanon :-)


Förresten så tog Vincent mer sovmorgon än han brukar, han sov till kl 9, jag vaknade vid 8 och låg sedan mest och vände och vred på mig, men det var skönt att dra sig. Det kan bero på att han vaknade igår kväll när vi lade oss, han började jollra på och sparka där i sin säng, så jag gick och kikade, då gav han mig världens bredflin, han var vaken tom efter att jag släckt lampan, men efter en stund så blev han tyst, sötnosen..





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards