Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Camilla - 11 oktober 2009 17:29

Jag mår illa alltså, samt har jätteont i magen, men nu känns det som att det äntligen börjar bli bättre, vet inte vad som spökar...


Krister har åkt och fiskat alldeles nyss, hoppas att du får mycket fisk älskling ;-)



Av Camilla - 11 oktober 2009 12:56

Brrrr vad jag fryser idag, hoppas att jag inte håller på att bli sjuk bara, troligtvis inte, jag är nästan aldrig sjuk =)


Idag har jag inte gjort så mycket, jag gick med Eddie en sväng medan Vincent sov, Krister var hemma med han, passade på att ta med klickern ut, det gick rätt bra, jag tror att han lär sig mkt fortare med klickern, dvs att han aldrig får dra, han kan numera gå riktigt fint i kopplet, men rätt vad det är så drar han.


Ja just det, jag glömde säga att min söta mamma och Jörgen tog med pölsa till oss igår, så det blir det till middag idag, gud va gott det ska bli, minns inte när jag åt det sist, när jag var liten? 


Vet inte vad jag ska hitta på nu, var in och kika på sidan om de hade skickat mina jeans, men det stod inget, tror jag ska ringa dem imorgon och höra, vill veta om jag ska vänta på posten imorgon eller om jag ska åka till mamma ganska tidigt, jag tror att vi åker imorgon iaf, jag ringer dig senare mamma :-)



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards