Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Camilla - 27 oktober 2009 20:50

Idag fick han först lax med couscous och ärtor, men det gillade han inte alls, sedan fick han kycklingen som jag lagat, det gick väldigt trögt, men han åt, det går väl bättre när han vänjer sig vid annan mat antar jag, jag kom också på att jag måste späda ut maten mer med vatten när jag kör i mixern, den blev alldeles för kompakt för honom att äta, jag tror det iaf eftersom det gick bra med makaronpuddingen som jag lagade till honom, det gick också lite trögt och han såg lite fundersam ut, men han åt upp nästan hela portionen :-)


Jaja det är bara att fortsätta laga, man märker ju vad han gillar och inte, imorgon ska jag nog laga någon fler maträtt + fruktpuré.



Av Camilla - 27 oktober 2009 20:49

Eddie ligger och fiser som tusan, tom så att det hörs, undra vad tusan han har ätit, det luktar ju fan... :p

Av Camilla - 27 oktober 2009 11:16

Har vi just varit ute på, det är riktigt grått väder ute, Vincent somnade en stund i vagnen, lade honom i sängen när vi kom hem men då ville han inte sova, det är hopplöst att få honom att sova om han somnar till i vagnen, så nu ligger han i babygymmet och sprattlar och skrattar.


Om jag lägger honom i sängen på förmiddagen så brukar han sova från 10.30-12.00 ca, sedan brukar han sova en sväng till på em, från 14.00-16.00 ca, när han var mindre så sov han bra i vagnen, men inte nu längre, så fort vi kommer hem så vaknar han, det spelar ingen roll om jag lämnar honom ute eller om jag kör in vagnen.


Idag måste jag nog försöka dammsuga, så dammigt och skräpigt här.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards