Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Camilla - 21 oktober 2009 15:18

Nu har vi varit på öppet kyrkis i Ed, jag kan säga att det var bara jag och Ulrika som var där, men vi hade trevligt iaf, drack kaffe och surra en massa, jag ska ta med mig fläskfilé till henne som hon ska få röka på rökeriet, de tar 30:- kg, det är ju sååååå gott med rökt fläskfile, kanske tar med lite fisk också ;-)


Så ni som är hemma med små barn eller stora för den delen, kom gärna på församlinggården den 4/11 kl 12.30, det är ju roligare om vi är fler.


Annars idag har jag mest hållit på att ringa en massa, håller på att styra upp en hel del, vad det är kan jag inte avslöja här ännu, ni som surrar med mig vet ju vad det är jag håller på att styra upp :-) Det verkar som att allt löser sig iaf, stötte på ett problem förut, men jag har hittat lösningen.


Ikväll ska vi iaf hälsa på svärmor och svärfar i Långsele, om de är hemma, men det tror jag att de är.

Av Camilla - 21 oktober 2009 11:28

Det är på församlingsgården i Ed, dvs bara en liten bit hemifrån, det börjar kl 12.30, tänkte åka dit och kika om det finns nå folk att surra med, det är alltid skoj.


Just nu ligger han och sover, han har sovit en timme, så han vaknar säkert snart.


Nu ska jag ta och äta lite mellanmål, ha en trevlig dag!

Av Camilla - 21 oktober 2009 11:25

*Prenumeration på tidningen Ångermanland

* Scrapbook grejer(papper, dekorationer, stämplar m.m)

* Ny Vinterjacka

*Fina dessertskålar

*Mjuka sköna tofflor

*Presentkort på Ikea

*Smycken

*Ett fint fågelhus som ser ut som en villa(ett sånt som man kan sätta en pinne under och sedan sätta ner i marken)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards