Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Camilla - 17 oktober 2009 21:38

Gud va skönt att ha ett par jeans att ha på sig, även jeansleggingsen och en stickad tröja passade jättebra, en tröja ska skickas tillbaka och bytas mot en annan, tack så mycket svärmor och svärfar.

Av Camilla - 17 oktober 2009 14:20

Jag saknar dig så, det finns inte ord, det är så tomt sedan du lämnade oss.


P.S Hälsa Morfar och Per där uppe D.S

Av Camilla - 17 oktober 2009 14:18

Tog ett kort nu när han sussade sött.  

Av Camilla - 17 oktober 2009 14:08

Ja som rubriken, vad fasen beror det på, jag blir snorig och täppt nä jag sover i vår säng, idag har jag hängt ut bäddmadrassen samt kastat bort Eddies korg som var väldigt äcklig, tänkte kanske att det kan vara massa pollen, kvalster o.d i den, vad vet jag, jag måste ju prova, försvinner det inte så måste jag gå till doktorn och göra ett allergitest eller nåt, nu är det bra, det kommer som sagt när jag lägger mig.... skumt och väldigt irriterande.


Annars idag har vi städat hemma, dammsugit, dammtorkat och torkat golven, så nu är det fint ett tag igen, efter det tog jag en dusch och gav mig av in till stan för att hämta min mobil som varit på service, så nu får vi se om den fungerar som den ska, hoppas det, var på coop och köpte mat till Vincent också, sedan på Ica och handla lite mat.


Vincent sover nu, han brukar alltid sova den här tiden, efter att vi käkat middag så skall vi åka till ångsele, ska prova kläderna som kommit, hoppas hoppas att iaf jeansen passar för de som jag beställt från clazzyfashion den 3/10 verkar ju inte komma, morr!!!! undrar när/om de tänker komma, skulle vara roligt att veta, de svarar inte när man ringer dem, de har inte heller svarat på mailet, om man bara visste att de inte kom så skulle jag köpt ett par andra istället, någon annan som har erfarenhet av clazzyfashion?









Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards