Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Camilla - 29 oktober 2009 20:40

För Vincent att somna, han somnade på en gång och han har inte vaknat något,  det brukar han iof inte göra när han väl somnat, men man vet aldrig nu när det är tänder på G,han åt nästan ingen välling så vi får se hur länge han sover.



Av Camilla - 29 oktober 2009 20:28

Jag kom till lärcenter strax före kl 10 idag, det var jag och en tjej till, vi satte oss och väntade, men när kl var efter 10 så gick vi och frågade, då hade han som är lärare i matte gått hem pga att han hade fått magsjuka, han hade inte lämnat det som han skulle kopiera ens, inte ens meddelat oss.. *morr* irriterande när man väl åkt dit, skaffat barnvakt osv, Vincents farmor är ju så gärna barnvaki iof :-)


Jag passade på att åka på jobbet och surra med lite folk, det skulle inte vara något problem att ta tjänstledigt för studier trodde de.


Efter det så åkte jag på granngården och kika en sväng, köpte en stor påse hundgodis till Eddie + ett tuggben, innan jag åkte hem så blev det handla hem lite gott tills i helgen från Ica, vi åker till mamma på lördag men åker troligen hem på kvällen.


Det blev ingen ny bil idag förresten, den var inte alls som förväntat sa Krister, men det kommer ju bilar hela tiden som tur är :-)



Av Camilla - 29 oktober 2009 07:06

Jag lade mig inte förrän 23.30 sedan tycker jag att det tog en evighet innan jag somnade, jag låg bara och lyssnade, fick för mig att Vincent skulle vakna, men han har sovit som en stock hela natten, han vaknade nu vid halv 7, jag gav han välling och lade honom igen, han har legat och bankat med nappen i spjälorna, men nu är det tyst så han kanske somnade, jag hoppas det eftersom han inte har sovit så länge, bara sedan 22.45


Idag ska vi sälja min bil är det tänkt, vi ska köpa en liten skåpbil som är 2 sitsig, jag kommer inte ihåg vad det var för bil just nu :p en Berlingo eller en Kangoo??? haha jag har glömt


Svärmor kommer vid 9-9.30 idag, hon ska passa Vincent medan jag åker till lärcenter en sväng, tänkte passa på att handla också, det är helt slut på pålägg här hemma, det har nog nästan aldrig hänt förut, det finns inte ens ost, den använde jag upp igår när jag lagade en lasagne till Vincent, det ska bli roligt att se om han gillar den, det tror jag att han gör, jag smakade på den, det var jättegott, gjorde en helt vanlig lasagne fast utan salt och med kokt köttfärs och lite mindre kryddor.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards