Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Camilla - 19 oktober 2009 16:42

Har kommit på lite saker då och då som jag önskar till julafton/födelsedag, lika bra att skriva ner dem för annars när någon frågar så har jag ingen aning, då har jag glömt.


Saker jag vill ha


Fina dessertskålar

Mjuka sköna tofflor

Presentkort på Ikea

Smycken

Ett fint fågelhus som ser ut som en villa(ett sånt som man kan sätta en pinne under och sedan sätta ner i marken)


Kom inte på något mer just nu, jag uppdaterar när jag kommer på något mer ;-)

Av Camilla - 19 oktober 2009 14:59

Någon som vet var man kan se dem, dvs finns det något ställe utan att ladda ned dem?

Av Camilla - 19 oktober 2009 10:49

Jag tycker inte att träningen med Eddie går bra, jag känner att jag inte har den rätta motivationen och orken, Krister känner samma sak när jag pratade med honom idag, det har gått så långt med Eddies problem, dvs hans rädsla att vi tom övervägt tanken att omplacera honom, men jag vet inte, tänk om han skulle hamna hos någon som är dum med honom, usch, bara tanken på det får mina ögon att fyllas med tårar.


Vet ni som läser vem som kan hjälpa folk med problemhundar, jag vill alltså att någon annan ska ta hand om honom ett tag och träna med honom, det kanske inte ens finns? vad vet jag, snälla om ni har bra tips och ideér så hojta till, jag är öppen för alla förslag.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards