Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Camilla - 28 oktober 2009 23:05

Då hade han varit vaken sedan 15.00, stackars liten bara grina så fort man la ner han, men skratta när han fick komma upp, tokis där, till slut fick jag ta ner honom och vagga honom i famnen, då somnade han efter bara en liten stund, undrar hur länge det tar innan tanden spricker fram?

Av Camilla - 28 oktober 2009 21:18

Kände efter nu ikväll och då känner man att en tand är på väg.


Det förklarar varför han haft så svårt att somna i nån vecka ca, han ligger ofta och ropar mam mam mam, spottar ur nappen och vill bara komma upp, nu har vi nyss lagt honom igen, han lade sig vid 19-tiden, somnade några minuter men sedan ville han inte sova, hoppas att han somnar nu.

Av Camilla - 28 oktober 2009 13:33

Vincent fick min hemlagade köttfärssås till lunch idag, han åt upp allt och fort gick det :-)


Till efterrätt blev det banan mixat med keso, även det gick ner även om han var lite skeptisk först.


Annars har vi just kommit hem från en promenad, det var riktigt skönt ute, jag tog och bytte till sittdelen på vagnen idag, han satt jättebra och stadigt i den, tror han tyckte om när han kunde sitta och kika på allt ute.


Jag har även börjat att räkna matte idag, jag började med det kapitel som jag vet att jag är dålig på, har gjort några tal, det gick riktigt bra, jag förstår iaf de enkla ekvationerna, jag tror att jag ska fortsätta lite när jag lagt Vincent för att sova, han lär nog vara trött snart, just nu ligger han och skrattar i babygymet, vänder sig till mage, till rygg och tillbaks igen.. haha sötnosen där.





Av Camilla - 28 oktober 2009 10:24

  

Bus med förklädet!

  

Vincent och Eddie, de är så söta tillsammans.

Av Camilla - 28 oktober 2009 09:52

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards