Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Camilla - 3 oktober 2009 22:14

Vi har varit till Långsele en sväng, sedan har vi kikat på körslaget druckit en dooleys, ätit snacks och bara haft det bra, nu ska jag strax lägga mig i sängen och läsa Magdalena Graaf-Det ska bli ett sant nöje att döda dig.





Av Camilla - 3 oktober 2009 10:30

Vincent kom på att han skulle sova istället, efter det bar det av till Kristers farmor och farfar, det märks att han sovit lite i 2 dagar, han blir grinig, det är man ju inte van vid att han är direkt :p


Det blev inge bibliotek efter det heller eftersom jag glömde lånekortet hemma.



Idag ska vi åka till stan, jag tror jag måste åka in på kläd dax och se om jag hittar ett par jeans iaf, jag vill inte gå omkring i tantbyxorna hela tiden :p min gulliga svärmor och svärfar sa att jag fick beställa lite kläder så betalar de, ni är så himla snälla, tack så mycket. Jag har hittat kläder på Halens, väntar på att Krister ska bestämma vad han vill handla bara ;-) Så tills dess så blir det nog ett par jeans från kläd dax.


Nu är det bara att vänta på att Vincent ska vakna så att vi kan åka, får se om vi ska fika med Arvidsson och Christine.







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards