Alla inlägg den 1 september 2010

Av Camilla - 1 september 2010 20:49

Gått en morgonprommis, fixat sista tapetbiten vid fönstret, samt lagt latexfog på diverse ställen här hemma där det inte har blivit gjort, efter det käkade jag lunch och sedan iväg för att hämta Vincent.


Vi gick direkt över till Elisabet och Wille för att surra/leka lite samt dricka kaffe, för min del då alltså ;-) Det är alltid lika trevligt att ha någon att surra med.


Vincent var så trött ikväll, redan strax före sju blev han så grinig, stackars liten, ville bara vara i famnen, han fick välling och lägga sig vid kvart över sju, han somnade direkt och snarkar nu som tusan.


Nu ikväll har jag bakat en kakjävel, jag tog en form som inte var stor nog så kakan blev alldeles för lös, jag var så klart tvungen att göra en ny, fudgekaka är det jag bakar, ska lägga på fyllningen nu innan livet på BB börjar, måste ju se det.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards