Alla inlägg den 12 september 2010

Av Camilla - 12 september 2010 12:20

Det regnar och regnar, Vincent och jag satt jättelänge i soffan och kika på Ronja Rövardotter imorse, så mysigt, han är inte riktigt pigg, hostar och snorar, snorar har han gjort ett bra tag, men idag verkar det vara lite mer igen, det blir väl mycket så genom dagis också, snora och snora, men det bygger ju upp deras immunförsvar så klart :-)


Nu har jag nyss målat en omgång på skänken, trodde att den skulle vara klar efter ett lager till på lådorna, men det grå syns fortfarande, ska ta och slipa bort lite som runnit när den torkat och stryka en gång till ikväll om jag orkar, vill ju bli klar någon gång så att jag får ställa upp den på Vincents rum.


Har målat en gång på sista hyllplanet samt grundmålat en pall som jag tänkte ställa på Vincents rum, tänkte först ha den i köket, men kom på att jag har en annan pall som passar bättre i köket.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards