Alla inlägg den 9 september 2010

Av Camilla - 9 september 2010 10:19

Vi kom nyss hem från vår morgonprommis, den är ett måste för Eddies skull så att han får göra sina behov, det är så klart bra för en annan också, det kan kännas motigt att ta sig iväg vissa morgnar, men så skönt när man är hemma igen, koka en kopp kaffe och ta det lugnt, snart har jag dessutom 2 st som ska kläs på och göras i ordning på morgonen, men det går säkert bra när man har vant sig.


Igår mitt på dagen kom Elisabet och Wille förbi och fikade, det är alltid lika trevligt med sällskap, målade kanterna som ska slipas fram på pallen samt på skänken som Vincent ska ha på sitt rum, så nu är det bara att fortsätta med vitfärgen, får se om jag målar en sväng när Vincent lägger sig nu runt 11-tiden.


Igår efter middagen så åkte Krister och klippte sig, jag åkte in till stan och hälsade på Maria, har inte varit dit förut, hon har verkligen jättefint hemma, det var roligt att ses, förut sågs man ju på jobbet varje dag, men inte numera =(



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards