Alla inlägg den 7 september 2010

Av Camilla - 7 september 2010 12:54

Ja jag tror det, inte att man måste storstäda varje dag, men hålla efter hela tiden måste jag göra iaf, jag är inte en sån som orkar göra precis allting samma dag så då kan man ta lite saker då och då, idag har jag dammsugit uppe och nere samt bäddat rent i vår och i Vincents säng, så härligt att lägga sig på kvällen när det är nybäddat. Måste ta reda på tvätten också.


Vad gör ni för nytta hemma varje dag? Jag tvättar ofta, inte varje dag, men så fort det finns en maskin att fylla, gillar inte när det blir stora tvättberg. något jag gör varje dag, ja plockar undan så att det ser snyggt ut på kvällen när Vincent lagt sig, torkar av köksbänkarna varje dag gör jag också, usch då vilket tråkigt inlägg det blev, massa nyttosaker :p


Iaf så ska jag snart åka in till stan för att vara med på föräldrautbildningen, roligt att träffa lite nytt folk.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards