Alla inlägg den 13 september 2010

Av Camilla - 13 september 2010 10:20

Vincent ska så småningom flytta ner och bo i rummet som vi har gästsängen i idag, har kommit på att jag vill ha lite gammaldags inredning, men måste så klart börja med väggarna, de ska tapetseras, men vet inte vilken färg, om det ska vara enfärgat, fondvägg etc, jag måste kika runt och se vad jag hittar.


Den här sidan har helt underbara leksaker och inredningsdetaljer:


http://www.blaelefant.se/


Blir nog att handla lite där sedan, varför kan man inte ha mer pengar?


Vincent verkar trött idag förresten, jag tog fram dammsugaren för att dra en repa, det blir så fruktansvärt mycket grus när det är blött ute på morgonen, när jag kikade in i vardagsrummet så låg han på soffan och höll på att somna, sötisen där, men det gick över, bra iof så att han sover på sin vanliga tid, dvs han får lägga sig om ca en halvtimme.


När han sover ska jag gå ut och kika på skänken, tror jag måste stryka en gång till fram på lådorna då det grå som jag målat syntes när jag kikade igår kväll, men färgen var inte torr då så man vet aldrig.


Vill bli klar med att måla den idag så att jag kan göra den helt klar ikväll, sedan ska jag göra i ordning den lilla byrån som bebisens kläder ska ligga i.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards