Alla inlägg den 3 september 2010

Av Camilla - 3 september 2010 20:51

Har jag gjort idag, när vi åkte in till stan idag så svängde jag in vid en loppisskylt, har tänkt flera ggr men det har inte blivit av, jag hittade jättefina spetsgardiner till köket 4 längder för 120:-


Mamma gjorde också lite fynd, en lite korg bla, jag har nyss hängt upp gardinerna, satt upp fönsterbrädorna samt fått upp lampor i fönstren, det blev verkligen jättefint, bild kommer senare då det är så mörkt nu.


Var ner på Lindex och köpte lite kläder till Vincent också, 3 st långärmade tröjor, 2 st mjukisbyxor samt ett par tjockare fleecevantar med bamse på. Var in på Jysk men där köpte inte jag något men mamma och Jörgen köpte en jättefin liten bänk med rottingkorgar till som de ska ha i hallen.


Vi har varit och käkat pizza också, det var riktigt mumsigt!


Krister är ute och käkar och tar sig en öl med jobbarkompisarna ikväll, får se när han kommer hem, själv ska jag fixa mig något gott tror jag och sätta mig framför tvn, men först ut med Eddie.



Av Camilla - 3 september 2010 11:47

Väntar på mamma och Jörgen alltså, jag har satt upp bambujalusierna som vi köpte, de funkar väl hoppas jag, men jag kan säga att de dyrare från Bauhaus är mycket snyggare, jaja kanske blir såna sen.


Vincent har lagt sig så nu ska jag dricka en kopp kaffe, torka och platta håret samt plocka undan här, ha en trevlig dag!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards