Alla inlägg den 20 september 2010

Av Camilla - 20 september 2010 10:03

Var som sagt jag och Vincent i Ramsele och hälsade på, vi åkte upp på fredagen efter att Vincent tagit sin dagliga lur.


Gick ut och handlade med Tina och barnen, blev en tur på bolaget, köpte en flaska jättegott alkoholfritt vin, Loxter heter den. Köpte en likör till farmor som fyllde 75 år igår samt lite lotter, på fredagskvällen blev det idol och bara mysa.


På lördagen tog vi det mest bara lugnt, vi tog en promenad bort och hälsade på Tomas, sedan åkte jag och Vincent up till farmor, Tina och Tomas skulle iväg en sväng, hos farmor är man som vanligt aldrig hungrig när man åker därifrån, fick både mat och fika.


Igår var vi också upp till farmor eftersom det var då hon fyllde år, då följde Tina och barnen också med, mamma och Jörgen kom också dit, det var jätteroligt att träffa alla släktingar, så tack för en trevlig helg :-)


När vi kom hem igen så fick Vincent ta ett bad och på med en ren pyjamas, sedan stoppa ner han i en renbäddad säng, han somnade direkt trots att han sov en halvtimme i bilen, men det förstår jag, som han har busat med Nattis och Nico i helgen, de har verkligen haft jätteroligt.


Det var skönt att få sova i sin egen säng inatt, har sovit så dåligt i helgen, men inatt sov jag som en stock, så skönt.


Nu ska jag surfa runt lite, sedan fixa mig så att jag ser ut som folk, annars tror jag att jag bara ska ta det lugnt idag, Vincent är på dagis så jag kanske ska passa på att vila lite.









Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards