Alla inlägg den 10 september 2010

Av Camilla - 10 september 2010 09:44

Jisses vad tiden går fort, går in i vecka 29 imorgon, så inte så himla länge kvar nu, det känns så himla spännande att få se vad det är för en liten krabat därinne, skulle så klart vara roligt med en liten tjej, men huvudsaken att bebisen är frisk :-)


När Vincent lagt sig så ska jag ta och måla en omgång på skänken som han ska ha på rummet, vill bli klar med den så att jag kan stoppa hans kläder där i, sedan ska jag måla byrån som han har kläderna i nu så att jag kan stoppa bebisens kläder där, längtar efter att skruva ihop sängen och pyssla lite, mysigt!



Senare blir det åka in till stan och handla lite, får se om man hälsar på någon också, men Vincent får sova först, enklast så. Är det något som jag har varit noga med så är det hans sovrutiner, så klart kan han vara uppe längre på kvällen ibland om vi är borta, men är vi hemma så är det samma tid varje dag, runt 19.30, det fungerar kanon, kommer att göra samma med nästa barn, så skönt att få en stund för sig själv på kvällen.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards