Alla inlägg den 6 september 2010

Av Camilla - 6 september 2010 17:32

Är jag fortfarande, måste ha med den envisa förkylningen att göra, hoppas att den försvinner helt snart, Krister är lika trött han, orkar inte göra någonting känns det som, bara Vincent som har en massa energi haha :-)


Jag har iaf varit och köpt svart färg som jag ska måla där jag ska slipa sedan, dvs så att möbeln ser gammal ut, jag lyckades iaf kvistlacka lager nummer 2 igår, även om det tog emot pga tröttheten. Jag tänkte börja måla idag, men tror att det får vara tills imorgon.


Imorgon var de snälla på dagis igen och lät mig byta tid, tänkte vara med på den andra träffen med föräldragruppen, även om jag vet nu vad allt handlar om så är det roligt att vara med och träffa nya människor :-)


Ikväll börjar halv åtta hos mig igen, woho, älskar det programmet, sedan imorgon börjar idol, ännu bättre :-) Det är det bästa med hösten, dvs alla bra tv program börjar igen, jag gillar iof hösten iaf, tycker att det är mysigt när det blir mörkt, man får tända en massa mysiga lampor och ljus.







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards