Alla inlägg den 2 september 2010

Av Camilla - 2 september 2010 18:37

Efter ett besök hos Mia, Inez och lilla Alicia, Inez är så rolig nu, sjunger, kan gå som en gammal tant(hon går så att hon ser ut att ha kutrygg) surrar en massa och har sig, så sött.


Nu ska strax Vincent ta sig ett bad, sedan ska jag bara slappa och kika på tv tror jag.


Imorgon kommer mest troligt mamma och Jörgen och hälsar på, det är alltid roligt när de kommer :-)

Av Camilla - 2 september 2010 12:35

Först blev det en promenad imorse som vanligt, sedan dammsuga, plocka undan & torka golv, nu ska jag inte göra någon mer nytta tror jag, har haft mycket ont i huvudet/nacken både igår och idag, kanske jag ska ta det lite lugnt också.


Idag kom det ett kuvert från sverigedemokraterna, det var bara det kuvertet som jag öppnade eftersom jag var nyfiken vad som stod, jag måste medge att de tilltalade mig verkligen, de vill bla höja föräldrapenningen, skärpa invandringen osv, men jag vet inte riktigt vad jag ska rösta på, jag är inte rasist men tycker att sverige är alldeles för generösa att ta in invandrare då det finns så många svenskar som har dåligt ställt redan, de flesta kommuner har dåligt med pengar osv.


Får se om Mia svarar på mitt sms snart, tänkte att jag kan åka dit och hälsa på när Vincent vaknar och har käkat, om hon är hemma och har tid vill säga.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards