Alla inlägg den 26 september 2010

Av Camilla - 26 september 2010 12:47

Igår var jag på stan för att hitta lite kläder, jag hittade en lång stickad tröja på lindex samt 2 st vanliga randiga tröjor som är väldigt töjbara på kappahl, de är perfekt nu när jag har så stor mage.


Efter det så var jag och kikade på lite loppisar, både i stan och en som ligger när här, jag gjorde verkligen fynd på den loppisen, en stor gammal kista, en rätt stor gammal trälåda samt en ny trälåda modell mindre fast shabby chic, alla 3 för en hundring, han sa 20:- st men han fick en hundring, jättetrevlig var han också, han bar ut allt i bilen åt mig.


Den stora kistan ska jag nog bara rengöra och ställa någonstans där den passar, den mindre lådan ska jag nog måla vit och skriva leksaker på, sedan ska Vincent få den.


Igår var vi bjudna ner till Kristers farmor och farfar på middag, vi fick biffar, köttbullar och potatis med sås, innan det en massa smårätter, så gott var det, till efterrätt blev det tårta.


Vi kom hem strax före 20.00, vi var så trötta både jag och Krister så det blev en tidig kväll, imorse fick jag sovmorgon, tack älskling, det behövdes.


Idag har jag dammsugit uppe och nere samt torkat golven + städat toan, nu lär nog Vincent vakna snart och vill ha lite lunch.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards