Alla inlägg den 14 september 2010

Av Camilla - 14 september 2010 14:56

Förutom att fixa till den så att den ser gammal ut samt sätta tillbaka beslagen, sen Bettan får du hjälpa mig att skriva Vincent på den någon dag när du har tid och lust :-)


När jag nästan målat klart så ringde Lina och ville komma förbi, så vi har surrat & druckit kaffe tills det var dags att hämta barnen på dagis, alltid trevligt med sällskap.


Ikväll ska vi ev till Långsele & hälsa på, bara de är hemma så :-)

Av Camilla - 14 september 2010 10:05

Vincent var vaken första gången vid 00.30, han var inte ledsen utan låg och pratade och for runt i sängen, var dit och stoppade om honom, sedan var jag tvungen att gå ner och dricka ett glas samarin då jag hade sån fruktansvärd halsbränna, jag sa senast igår kväll att skönt att jag inte fått halsbränna ännu när jag ska sova, tji fick jag. Hade det när jag väntade Vincent också, men minns inte i vilken vecka den kom, jag har aldrig halsbränna i vanliga fall.


Iaf så var Vincent vaken flera gånger, vid 2-tiden samt vid 4, jag fick väcka honom i morse vid 8.15 eftersom han skulle på dagis, han måste ju hinna äta gröt och tvätta sig samt klä på sig innan. Han såg lite rolig ut när jag skulle gå, inte förrän jag sa hejdå, så tog han fram surläppen litegrann och smågrinade ungefär som att när mamma går så ska man grina, så sött, goknoppen, längtar efter honom när han är på dagis, samtidigt som det är skönt att få lite tid för sig själv så klart.


Nu ska jag strax ta och leta mig något mer att äta, fick bara i mig en halv tallrik gröt imorse, var inge hungrig, men nu är jag det :-)


Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards