Alla inlägg den 17 september 2010

Av Camilla - 17 september 2010 11:32

Igår var Isabelle här och hälsade på med sin lilla bebis Livia 6 veckor, så söt, tänkt att Vincent varit så där liten, man fattar inte riktigt det.


Efter det åkte jag in till stan för att vara med på föräldrautbildningen, synd bara att alla är så tystlåtna, typ bara jag och Vincents dagisfröken som vågar fråga något, men men sista träffen ska jag inte vara med på, igår var vi på förlossningen och kikade, kikade på rummet där jag låg med Vincent, oj vad litet det är det rummet, jag minns inte att det var så litet.


Sedan bara det av till biblioteket för att rösta, min röst hamnade på socialdemokraterna iaf, blev en snabb sväng in på lindex för att köpa en ny pennvässare också så att jag kan använda min kajalpenna.


Idag har jag packat det som ska med till Ramsele, jag och Vincent ska åka och vara med Tina och barnen över helgen, farmor fyller år på söndag så då ska vi dit och gratta henne.


Nu sover Vincent, tänkte att det är enklast om han är utvilad när vi åker så att han kan vara vaken tills kvällen.


Nu ska jag springa ut med grejerna i bilen medan det är uppehåll.


Ha en trevlig helg!

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards