Alla inlägg under mars 2011

Av Camilla - 24 mars 2011 10:26

Neråt alltså, tänk att man kan bli så glad av att gå ner i vikt, jag blir det iaf :-) Särskilt roligt blir det att handla kläder, allt sitter så mycket snyggare nu.



Av Camilla - 23 mars 2011 19:23

Jag kände idag att jag har det problemet med de jeans jag har, de som satt bra förut är alldeles för stora nu, sedan har jag flera par som jag får på mig, dvs kan knäppa igen, men de sitter alldeles för tight.


Har iaf beställt ett par Lee jeans, dessa blev det:


http://www.ellos.se/dv/1-Nederdelar-Jeans/Lee/_/N-f4sZ1z13vkd?Nr=295104&sta=gyiZ1z13vkd|||0


Får hoppas att de passar :D


Av Camilla - 22 mars 2011 20:36

Som har haft svårt att koppla av och sova, det har det varit idag, lillgubben, det är inte lätt att vara liten alltid, jag tror att han håller på att få tänder, han dreglar massor, äter på händerna samt att det känns knöligt på två ställen i överkäken, vi får väl se, hoppas att han sover bra inatt.



Av Camilla - 22 mars 2011 13:11

Tycker att jag är värd det, denna blev det:


http://www.halens.se/Product/058889?phrase=dsOlZw==&sortBy=Default&sortDirection=Ascending&oc=027


Ett stort plus att den är snygg!

Av Camilla - 22 mars 2011 11:26

Jag får tillbaka nästan 12.000 kr på skatten, i like :D


En annan sak, gud vad jag längtar tills Alexander slutar att äta på natten, hoppas att det bli snart :-)

Av Camilla - 22 mars 2011 11:15

Så kände jag mig när jag gick på promenad nu på morgonen, herregud vad halt det är, jag har iaf sandat lite här ute på gården, Vincent ramlade när han skulle gå till bilen, han gjorde inte illa sig men han blev väldigt blöt, fick byta byxor när vi kom ner på dagis.


Annars har jag surrat med syster en sväng i telefonen och nu har jag precis grundmålat klart stol nummer två.



Av Camilla - 21 mars 2011 10:52

Det må jag då säga att vi var igår, vi städade, bäddade rent, lagade en ny sorts kycklinggryta med vitt vin, den blev helt ok, men ingen sådär wow.


Jag bakade råglimpor, det blev jätte gott, jag har nästan aldrig bakat matbröd faktiskt, senare på kvällen ville Krister baka tekakor, även de blev jättegoda, jag smakade en av varje till kvällsfikat, så gott med nybakat bröd.


Idag har jag lämnat Vincent på dagis, efter det tog jag en promenad, nu så har jag läst tidningen och druckit kaffe, har även gjort upp en brasa och laddat tvättmaskinen, ska nog inte göra så mycket idag tror jag, kanske en sväng på motionscykeln om jag känner för det :-)



Av Camilla - 20 mars 2011 11:21

Håller jag på med just nu, det är nackdelen med att ha mörkt hår, dvs att jag måste färga utväxten ofta, kanske var tredje vecka, vet inte exakt, men något sådant.


Annars har jag som inte kommit igång idag, hade svårt att somna om inatt efter att Alexander hade ätit, han åt ovanligt tidigt också, vid 01.30, sedan igen vid 5.30, efter det har han legat och knorrat på, vid 7 ville han inte sova, då fick han ligga i sängen med oss, Vincent sov till nästan 7.30, skönt att han inte vaknar runt 5.30 längre.


Nu ska jag strax hoppa in i duschen, sedan vet jag inte vad jag ska hitta på.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards