Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Besök hos barnmorskan

Av Camilla - 24 september 2010 21:33

Var det dags för idag, allt såg bra ut, blodtrycket låg på 120/70, blodvärde 122, blodsocker 5,3 och SF måttet på 29 cm, skriver mest ned detta för min egen skull så att jag kan gå tillbaka och kolla :-) Bebisens hjärtslag varierade mellan 143 och 156 slag per minut.


Allt såg iaf jättebra ut, fick en tid hos läkaren nu på onsdag som kommer, det fanns bara en tid så jag måste ordna barnvakt eller kolla med dagis om jag kan få ha Vincent där senare än han brukar, det går säkert att ordna, jag vill inte skjuta på läkarbesöket eftersom jag ska diskutera att jag vill göra kejsarsnitt, förklarade för BM att jag känner mig lite orolig inför besöket, hon sa att det är bara att stå på dig om du vet vad du vill, jag har ju ett konstaterat medicinskt hinder för att föda vanligt, därför vill jag inte prova det igen.


Efter det var jag och handlade lite hundmat, sedan in på Fresks och köpte färg + lite smågrejer, efter det in på kläddax, måste köpa lite tröjor, men jag hittade ingen, kände mig så stressad också så jag spurtade iväg på affären för att handla mat, sedan snabbt hem, packa ur och iväg till Långsele där det bjöds på tacos, mums var det!


Imorgon är vi bjudna på middag med Kristers farmor och farfar, måste passa på att träffa dem innan de åker tillbaks till Stockholm.



 
 
Ingen bild

Ewy

24 september 2010 22:06

Bara att stå på dig hos läkaren och lyssnar h*n inte så är det bara att gå till nästa... Läs på hälso och sjukvårds lagen, där står dina patienträttigheter. Jag upptäckte mycket rättigheter jag inte visste om. Lät läst var den också. Lycka till =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:52

Det har varit så varmt, men bakade ändå lite igår och i förrgår. Drömmar, kokostoppar och ryttarkakor, får se om vädret tillåter något mer idag, Krister fyller år på lördag och det är alltid trevligt att ha något att bjuda på :-) ...

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:49

Finaste hunden

Av Camilla - 22 juli 2014 23:49

Det sammanfattar dagen i Rättvik, vi började med att kika i lite butiker och på marknaden längs gatan, käkade lunch på ett jättemysigt ställe. Grabbarna har träffat mörksuggan som bjöd på godis och en kram, samma sak med Berra blåbär, det gick så ...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:28

Har jag promenerat om Runkeeper visar rätt. Idag hittade den ingen Gps signal, eller ja bara en bit, den visade att jag gått 4 km på 1 timme och 18 minuter :-P Igår gick jag 1,2 mil på 1 timme och 20 minuter enligt Runkeeper. Finns det en mer p...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:22

Har märkt på Vincent nu igen att han är så trött, har frågat flera gånger vad som står på, men inget säger han... Till slut så kommer det fram att han ser läskiga skuggor, han ser något som ser ut som en monsterhand, lillgubben, Härom kvällen ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards