Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Camilla - 3 juni 2011 12:30

Igår kväll stack jag iväg ut och joggade, jag hann bara springa en liten bit så fick jag håll, vad beror det på? Någon som vet, jag tvingade mig själv att fortsätta, men efter 1,5 km gjorde det så ont att jag var tvungen att stanna en stund, irriterande :-(


det blev iaf 2 km jogging och 1,5 km promenad igår kväll.

Av Camilla - 3 juni 2011 12:20

Gårdagen spenderades i Ramsele, dagen började inte så bra, när vi kom strax utanför Edsele så kräktes Vincent i bilen, han blev tydligen åksjuk eller om han ätit något olämpligt, jag ringde pappa och hörde mig för om vi skulle komma iaf, det skulle vi så det blev så. Det är iaf ingen magsjuka, han kräktes bara en gång, sedan åt han en massa mackor och gurka när vi kom fram.


Vincent busade som bara den med foffo som han säger, vid ett tiden åkte vi upp till vallen till min farmor, där serverades det revbensspjäll, köttbullar och en massa annat gott, behöver jag säga att vi var mätta när vi åkte därifrån ;-)


Innan det bar av hemåt så åkte vi till min farbror Lars-Göran en sväng, Alexander tokskrattade åt deras hundar, så fort de kom nära så tokskrattade han, sötnosen, han tokskrattade åt Vincent när vi var hos farmor också. Han var så glad och snäll hela dagen trots att han knappt sov något, Vincent sov hur mycket som helst när han var liten, Alexander verkar inte ha samma sömnbehov.


Vincent var iaf helimpad av fyrhjulingen som Lars-Görans grabbar har, när vi åkte hem så pratade han om att han skulle åka och titta på Willes fyrhjling, det lät mer som - Sisse titta Ille fyling, sötnos!


När vi släppte av foffo så blev Vincent jätte ledsen, han skrek och grina, det gick över en stund, men nu imorse så pratade han om att åka foffo igen.


Idag har vi inte gjort så mycket ännu, varit ute på en promenad, jag och Vincent har gjort våfflor medan Krister och Alexander sover, de sover fortfarande förresten, Alexander sov jätte dåligt och gnällde en massa inatt, han verkar ha blivit snorig igen också, dessa förkylningar, ska de aldrig sluta?







Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards