Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Camilla - 15 juni 2011 19:14

Har jag gjort en massa nytta, städat hela övervåningen, dvs dammtorkat, dammsugit, torkat golv, städat toan och putsat fönster, jag har tänkt så länge då det var stora dammkrokodiler där uppe, men nu så är det fint. Putsade även fönstret som var kvar nere, på insidan.... haha utsidan är fortfarande kvar :p


När jag städat klart tog jag och färgade utväxten på håret, så nu ser det bra ut igen.


När Krister kom hem så åkte jag och Vincent direkt in till stan då han skulle klippa sig, det gick jätte bra idag, inge grin, inge skrik, ingenting, han var så duktig lillgubben. Han fick sitta och äta en tablettask medan han blev klippt, han blev så snygg så, bjuder på bilder här nere, alla är tagna idag, på några har Vincent betydligt mer hår.


           



Av Camilla - 15 juni 2011 09:43

Nu så är Vincents rum här nere äntligen klart, alla lister och foder är på plats,Krister har varit så duktig och gjort klart efter jobbet, nu fattas bara gardiner, ska leta lite på nätet och se om jag hittar något som passar.


Barbapapa funderar jag på, såg att det fanns en sorts metervara på jysk, men vi får se vad det blir.



Av Camilla - 15 juni 2011 09:37

Igår gick jag och lade mig tidigt(som vanligt) eftersom jag sov så dåligt natten innan pga att jag hostade så mycket, igår hann jag bara lägga mig så började det, höll på att hosta i en hel evighet känns det som, till slut gick jag ner och drack lite mollipect, då blev det lugnare, lyckades somna runt 00.30 ca.


Kl 6 var både Vincent och Alexander vakna och ville kliva upp, jag känner mig pigg ändå tycker jag, kom precis hem från en promenad till dagis.


Idag ska jag försöka göra lite nytta, putsa fönstret som är kvar och städa uppe tror jag.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards