Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Camilla - 17 juni 2011 20:08

Har Vincent gjort, han har varit ner korta svängar för att äta lite och dricka, på eftermiddagen fick han en alvedon, då orkade han gå ut och leka en stund, vi fick sällskap av grannen en stund.


Jag har af bakat fudgekaka idag, var tvungen att hitta på något då Vincent bara sover hela tiden, Alexander sov också länge på förmiddagen.


Jag, Vincent och Alexander har suttit och tittat på tvn och myst en timme medan Krister var ute på promenad med Eddie.


Nu så har båda barnen lagt sig för en stund sedan, var tveksam om Vincent skulle vilja sova då han sovit nästan hela dagen, men han verkade trött, det är inte lätt att vara liten och sjuk.


Nu ka jag ut och vattna, ha en trevlig kväll!

Av Camilla - 17 juni 2011 11:40

Det sade Vincent när han bara hade varit vaken i 40 minuter, gick upp med honom, natti sa han, vände sig om och somnade direkt, han sov till kl 11 ca, då kom han ner en stund, drack lite saft, åt pyttelite fil med flingor, sedan tittade han på mig när han satt i matstolen och sa - upp och vila, lillgubben är så trött och slut, han har ingen hög feber idag iaf, kollade nu när han klev upp, då visade termometern 37,3.


Alexander har sovit länge nu också, han vaknar säkert och är hungrig snart.


Jag funderar på att baka något, måste ha något att göra, jag kan inte gärna gå ut och motionera när barnen ligger uppe och sover :p



Av Camilla - 17 juni 2011 07:48

Inatt efter att jag varit och brett på Vincent täcket så fick jag en hostattack, var tvungen att gå ner för att ta hostmedicin, då blev det bra.


Vincent har varit kokhet de gånger jag gått dit för att ge honom täcket, när jag kollade nu hade han 37,7 i temp, inte så högt alltså, han ligger iof och sover, den kan ju stiga när han kliver upp.


Alexander vaknade runt 6.20 ca, han fick en flaska välling, somnade om en stund för att sedan ligga och surra, vi klev upp nu vid 7.40 då hade han surrat bra länge, får se när Vincent vaknar.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards