Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Camilla - 24 juni 2011 12:15

Jag hann nästan ta mig runt motionsrundan innan regnet började vräka ner, jag var bara en liten bit bort hemifrån men hann verkligen bli dyngsur... haha


Flåset var inte på topp när jag sprang idag vill jag lova, det kändes att jag inte har varit ute och sprungit på ett tag, jag har inte kunnat då jag varit förkyld och hostat länge efteråt, jag  sprang iaf en bit, gick en bit, sprang en bit osv...men skönt var det  iaf, jag ska köra varannan dag nu framöver har jag tänkt.


Annars har vi förberett lite här hemma, kokat potatis till potatissalladen, bakat en sverigekaka, gjort sallad etc


Nu så har jag hunnit duscha och tagit på mig klänningen också, inte så mycket till klänningväder, men det är ju midsommar, då brukar det kunna regna.


Idag så kommer mamma, Jörgen, svärmor, svärfar, Frida, Niklas och Elin, ev så kommer pappsen också, vi får se.


Ha en riktigt trevlig midsommar nu allihopa!

Av Camilla - 24 juni 2011 07:09

Här ser ni en nybadad och glad Alexander,  jag stoppade honom direkt i badet när han vaknade vid 6.30 eftersom han hade kissat igenom blöjan, han var blöt ända upp mot ryggen, men nu så är han ren och fin, redo att fira sin första midsommar :-)


 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards