Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Camilla - 13 juni 2011 14:09

Vincent blev så glad när jag kom, han satt i famnen på en av fröknarna och var inte alls pigg, sova var det första han sa när han kom till min famn, lill gubben.


Nu så ligger han uppe och sover, han var helt slut, har lagt Alexander också, vet inte om han somnat, men tyst är det än så länge.



Av Camilla - 13 juni 2011 13:09

Var det igår, det var bara en vecka sedan det hände sist, mycket irriterande, sedan de byggde det nya ställverket så räcker det att det stormar lite elleråskar så försvinner oftast strömmen, vid middagstid var den fortfarande inte tillbaka, när klockan var runt 17 bestämde vi oss för att köpa pizza, Krister och Vincent åkte och fixade det, jag har inte ätit en pizza sedan i höstas nån gång, var det gott då? Ja om mina smaklökar hade mått bättre så ;-)


Annars igår så fyllde vi upp poolen, jag badade i Vincents pool i tron om att han också ville bada, han klev i med fötterna en stund sedan ville han kliva upp igen, han har en sån period igen när han hatar att bada, gapar och skriker när han ska bada och tvätta håret, men men bada måste han iaf så det är bara att lyssna på skriket :p


Inatt sov Alexander åtminstone till 3 innan han ville äta, ett bra tag har han vaknat runt 1 tiden också och vill äta, riktigt jobbigt, hoppas att det har vänt nu.


Jag kunde inte somna efter att han ätit heller, jag hostade i mer än 1 timme, usch vad drygt, inte blev det bättre av att Alexander började prata redan vid 5 tiden, han gör det ganska ofta, efter ett tag somnade han om till strax efter 6, jag och Krister funderar på att prova att lägga honom lite senare, vi får se.


Idag har jag varit in till stan, fixat foton för att förnya körkortet, efter det var jag på Lindex och köpte 2 st bh till mig, den jag köpte sist passar inte, jag provade för dåligt, köpte 3 st bodysar till Alexander också, sedan var jag in på Kappahl och köpte 2 par byxor och en body till, han har vuxit ur nästan allt han har.


Nu är det dags att ge Alexander en flaska välling, sedan hämta Vincent på dagis.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards