Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Camilla - 9 juni 2011 19:27

Är det inte underbart att det har blivit sommar, det tycker jag iaf :-) Det får gärna fortsätta så här, men så klart behövs lite regn också, det får gärna komma på natten tycker jag.


Idag har vi varit ute mest hela dagen med undantag för intag av lunch, efter det bar det av till ica, sedan hem packa ur, lägga Alexander osv


Sedan kom Elisabet med barnen samt Sanna med barnen, Sanna hade tagit med sig glass, melon och fika, jag hade karaktär och åt bara melon samt en tugga av en munk ;-), vi hade jätte trevligt, tack för idag :-)


Till middag blev det grillade hamburgare, jag har inte ätit en enda hamburgare med bröd sedan jag började gå ner i vikt, gott var det iaf, Sara, Christer och Lucas gjorde oss sällskap också.


Sedan blev det en långpromenad nummer två och nu sitter jag här i soffan. Hes har jag blivit också och ont i halsen har jag, jag hoppas att det är bättre imorgon då jag tänkte följa med Lena på Risön.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards