Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Camilla - 12 juni 2011 09:53

Spenderade jag och Krister i Birsta, det  var väldigt varmt i många butiker, många hade också luftkonditionering.


Först var vi på Bauhaus och köpte foder och lister till Vincents rum, nu ska det äntligen bli klart så att han kan flytta ner och Alexander kan flytta in i det rum som Vincent sover i, vi köpte även dynor till utemöbeln.


Efter det var vi på Rusta, där hittade vi dynor till baden baden stolarna, perfekt, köpte en massa annat smått och gott också, en jätte fin pool till Vincent bland annat.


Sedan bar det av in på bolaget, blev lite vin och en del öl, efter det köpte vi en matstol till Alexander på Ikea, vi käkade där också.


Resten av dagen var vi inne på Birsta city och handlade kläder, jag hittade inte så mycket som jag hade tänkt, men så är det väl. Köpte iaf två st tröjor, en klänning, en puma jacka samt ett par shorts.


Krister köpte jeans, bälte, shorts och t-shirt, köpte även ett par badbrallor med spindelmannen på till Vincent.


När vi var på väg hem så åkte vi tillbaka på rusta för att köpa en pool, vi stod och velade när vi var där först och köpte den inte, men vi ångrade oss, nu håller vi på att fylla den, det tar ett tag vill jag lova, den är på ca 5000 liter.


Nu sk jag ut i solen, ha en bra dag!



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards